Nu wordt het aftellen serieus - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu Nu wordt het aftellen serieus - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu

Nu wordt het aftellen serieus

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

04 Januari 2012 | Nederland, Rotterdam

Eén jaar op reis. Je zegt het eigenlijk best makkelijk, beter gezegd; ik zeg het al bijna een jaar best makkelijk. Echter deze laatste dagen komt het wat moeilijker mijn strot uit… nu is het namelijk serieus. Over 4 dagen pak ik het vliegtuig naar Cuba en vanaf daar zie ik het wel. Een idee heb ik wel, een plan? Nee, dat dan weer niet. Ik heb enkel een heel belangrijk vliegtuig te halen eind maart dat me vanaf Los Angeles naar een speciaal iemand toe vervoert in Australië. Die moet ik wel halen.

Deze site is weer afgestoft, was allang niet meer gebruikt. Sinds de laatste post heb ik Europa aan allerlei kanten bekeken, ben ik meerdere keren naar Afrika geweest en heb zelfs het Midden-Oosten nog even snel aangedaan. Maar de stof is er af en ik ben weer helemaal te volgen. 2.0 all the way, dus behalve deze site heb ik mijn eigen fotokrabbel site. Gekker moet het niet worden, ga ik eindelijk weg heb ik meer vormen van contact tot mijn beschikking dan ooit.


Site: www.100europhoto.com

Bye Bye man!

  • 04 Januari 2012 - 07:07

    Nick:

    Bye Bye Man, Bye Bye! ;)

  • 04 Januari 2012 - 07:53

    Lisanne:

    Ah, so we're biting the dust? Well, and I'm loving it! ;)

  • 04 Januari 2012 - 08:29

    Astrid En Hans:

    We wensen je een heel goede tijd toe.
    Over een jaartje wisselen we onze ervaringen in Luang Prabang wel uit. Tot dan.

  • 04 Januari 2012 - 10:59

    Karsten:

    Heel veel plezier! Het gaat vast een fantastische ervaring worden die je nooit meer gaat vergeten!!!

  • 04 Januari 2012 - 12:17

    Marita:

    Spannend!!!

  • 04 Januari 2012 - 12:34

    Daniëlle:

    We gaan je heel erg missen, maar we weten dat dit je droom is, dus ga ervoor GENIETEN!!!!

    Liefs van ons.
    Dikke knuffels Niels en Lars.

  • 04 Januari 2012 - 12:34

    Daniëlle:

    We gaan je heel erg missen, maar we weten dat dit je droom is, dus ga ervoor GENIETEN!!!!

    Liefs van ons.
    Dikke knuffels Niels en Lars.

  • 04 Januari 2012 - 12:35

    Daniëlle:

    We gaan je heel erg missen, maar we weten dat dit je droom is, dus ga ervoor GENIETEN!!!!

    Liefs van ons.
    Dikke knuffels Niels en Lars.

  • 04 Januari 2012 - 12:35

    Daniëlle:

    We gaan je heel erg missen, maar we weten dat dit je droom is, dus ga ervoor GENIETEN!!!!

    Liefs van ons.
    Dikke knuffels Niels en Lars.

  • 04 Januari 2012 - 14:07

    Michel:

    Kerel veel plezier tot over 1 jaar :)

  • 04 Januari 2012 - 17:16

    Carmen:

    Hallo Marijn,

    nog steeds niet gesetteld dus. Heel veel plezier en ik ga zeker volgen.

    Geniet ervan.

  • 04 Januari 2012 - 19:27

    Elise:

    Pffff wat overdreven. (Lees: ik ben stikjaloers, geniet als een malle!)

  • 07 Januari 2012 - 11:48

    Margreet:

    Eindelijk is het zover. Ik wens je een fantastisch jaar, die je mooie herinneringen zullen gaan geven.

    Liefs Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Op 8 januari begin ik mijn reis door een vlucht van Brussel naar Cuba. Vanaf daar? Slechts een plan, een idee... en één ticket wat me eind maart van Los Angeles naar Sydney moet brengen...

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 35175

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 13 November 2011

Verre reizen

08 Januari 2012 - 30 November -0001

Rond de wereld in 1 jaar

Landen bezocht: