Eén met de wind en de zee - Reisverslag uit Holbox, Mexico van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu Eén met de wind en de zee - Reisverslag uit Holbox, Mexico van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu

Eén met de wind en de zee

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

02 Februari 2012 | Mexico, Holbox

Een uit de kluiten gewassen vlieger en een stuk bord onder je voeten... Kitesurfen noemen ze het, en het is geweldig!

Ik bevind me op een eilandje voor de kust van Mexico waar ze enkel met golfkarretjes rondrijden. Het leven is relaxed en zeer 'tranquilo'. Totdat je de kite de lucht in stuurt en op je bord gaat staan; dan gaat het opeens heel erg snel!

En wanneer je dan een stuk verwijderd bent vanaf de kust, kitesurfend, en er een groep dolfijnen langs komt zwemmen, denk je toch bij jezelf: het leven is mooi!

  • 02 Februari 2012 - 07:10

    Sjors:

    Goed verhaal, lekker kort :)

  • 02 Februari 2012 - 07:40

    Menno:

    Klinkt erg lekker! Ik ben zelf in Mexico nooit verder gekomen dan dat drankhol Tijuana. Ga je nog een sightseeing trip doen langs bendeoorlogen?

  • 02 Februari 2012 - 08:21

    Lisanne:

    Een sfeerimpressie met jouw handtekening :) Keep on living this good life!

  • 02 Februari 2012 - 08:26

    Annemarie:

    De wind door je haren, je gedachten even op nul terwijl de wind je kite voorwaarts beweegt.... En dan nagenieten met een biertje op het strand terwijl je van de zonsondergang geniet?
    X Ann

  • 02 Februari 2012 - 09:57

    Sandra:

    Veel plezier! Leuk om af en toe mee te kunnen genieten via deze site! Groetjes,
    Sandra (RSM)

  • 02 Februari 2012 - 10:15

    Marijke:

    Precies genoeg woorden om ons te doen voorstellen wat je meemaakt en zo weinig dat ik op een dood moment tijdens het werk met mn gedachten afdwaal en bedenk wat je nu weer ziet en beleeft.

  • 02 Februari 2012 - 20:16

    Karsten:

    Als ik dat zo lees en ik weet dat het hier zo ontzettend koud is, word ik toch wel jaloers...Geniet ervan! Mooi verhaal!

  • 03 Februari 2012 - 14:36

    Jos:

    Hier is het ook best lekker hoor, ligt nu zelfs een laagje sneeuw :P

  • 03 Februari 2012 - 15:04

    A3:

    Zonder kiteboard is het leven ook niet al te slecht hoor. In Vlaardingen houden we het bij haringen die zo af en toe voorbij komen. Jaloers? Ruilen mag.

  • 09 Februari 2012 - 21:33

    Sjors:

    Dit weekend mooie toertochten schaatsen #nederlandisookleuk :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Op 8 januari begin ik mijn reis door een vlucht van Brussel naar Cuba. Vanaf daar? Slechts een plan, een idee... en één ticket wat me eind maart van Los Angeles naar Sydney moet brengen...

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 35176

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 13 November 2011

Verre reizen

08 Januari 2012 - 30 November -0001

Rond de wereld in 1 jaar

Landen bezocht: