T-12 hours - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu T-12 hours - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu

T-12 hours

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 Juli 2009 | Nederland, Rotterdam

Mijn tas staat weer gepakt, afscheid is genomen (nooit leuk), tentamen gehaald, duikspullen gereed, iPod opgeladen... klaar om te gaan!!

Twee en halve maand, Zuid-Oost Azië en Australië. Dat worden ontelbaar veel mooie momenten, prachtige uitzichten en ongelooflijke ervaringen. Wil je wegdromen bij de verhalen? Moet je deze site in de gaten houden, ik zal weer een reisverslag bijhouden. Je kan linksonderin je email adres invullen wil je automatisch op de hoogte blijven. Een berichtje achterlaten is natuurlijk helemaal top, doen dus!! ;)


"Al reizend ervaart men het leven vreemder, overal anders en overal eender." (J. van Sleeuwen (Made 1918 - Den Bosch 2003))

  • 07 Juli 2009 - 20:42

    San:

    He martijn,

    En zo is het! je bent er klaar voor, veel plezier.

    En ik hou je in de gaten.

    groetjes San

  • 08 Juli 2009 - 07:27

    Annemarie:

    Hey Martijn,

    Nog precies 5 minuten en dan vlieg je uit ons kikkerlandje.
    Ik wens je onwijs veel plezier, succes, geluk, mooi weer, geweldige ervaringen en een toptijd toe!!
    En vergeet vooral niet, doe rustig aan, maak je niet te druk en als er toch een keer iets is reageer je gewoon met 'no worries mate!'

    Ik blijf je volgen!

    Liefs,
    Ann

  • 08 Juli 2009 - 08:56

    Rianne:

    Save journey! x

  • 08 Juli 2009 - 10:48

    Margreet:

    SOWEEJJ Martijn !!

    Eindelijk is het zover en ben je vrijdag bij je kleine backpackster van Siam :D Ik ben erg blij dat jij de komende weken haar beschermengel bent ;)
    Een hele fijne reis. Ik blijf je volgen.

    Liefs uit Vlaai


  • 08 Juli 2009 - 19:49

    Thijs:

    Heej man, ben je weer op weg naar verre bestemmingen?? Lekker hoor! Have fun! :)

    Groeten,
    Thijs

  • 11 Juli 2009 - 12:12

    A3:

    Hay Martijn,

    Lekker relaxen met LP in een paradijselijk Koh Pi Pi. Geen slecht begin van je trip, toch? Nog 64 dagen down under, heerlijk vooruitzicht.

    Gonna see you, mathy mate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Op 8 januari begin ik mijn reis door een vlucht van Brussel naar Cuba. Vanaf daar? Slechts een plan, een idee... en één ticket wat me eind maart van Los Angeles naar Sydney moet brengen...

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 35208

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 13 November 2011

Verre reizen

08 Januari 2012 - 30 November -0001

Rond de wereld in 1 jaar

Landen bezocht: