Epiloog - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu Epiloog - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu

Epiloog

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

21 Juni 2008 | Nederland, Rotterdam

Het was GEWELDIG. Punt. Dat kan eigenlijk heel het nawoord zijn. Als mensen vragen hoe het was, ja, geweldig. Ik heb zoveel verhalen, zoveel dingen meegemaakt, ik ben nog alles aan het herbeleven in mijn hoofd, fantastisch.

Ik ben dus thuis, na een reis van meer dan 30 uur. Die begon in Quito, mijn tas was verdacht en ik mocht onder toeziend oog van de inspectie ALLES uitpakken (en dan weer inpakken, en dat gaat met een backpack altijd heel precies…) Toen het vliegtuig richting Madrid niet kon landen wegens weersomstandigheden was die maar op Guayaquil geland. Dus moesten wij eerst vanaf Quito naar Guayaguil, 6,5 uur na originele vertrektijd. Daar aangekomen duurde het nog even voordat het vliegtuig in Guayaguil was opgestegen. In Madrid had ik mijn vlucht naar Nederland lang en breed gemist. Na lang wachten kon de maatschappij mij vertellen dat er die dag nog één vlucht vertrok richting Amsterdam,maar dat die helaas vol zat. Er zou een hotel gefikst worden. Maar na wat meer aandringen van mij bleek er opens nog één plek te zijn. Gelukkig, dus uiteindelijk toch nog geland op Schiphol :)

En nu ben ik weer thuis. Dat heeft zeker zijn charme maar als er de dingen niet waren waarvoor ik thuis moest komen (hertentamens) dan was mijn ticket verlengd en had ik er nog gezeten. Het is een prachtig stuk wereld en ik ga zeker terug! Punt :)

  • 22 Mei 2008 - 06:54

    Marita:

    Ik ook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Op 8 januari begin ik mijn reis door een vlucht van Brussel naar Cuba. Vanaf daar? Slechts een plan, een idee... en één ticket wat me eind maart van Los Angeles naar Sydney moet brengen...

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 35212

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 13 November 2011

Verre reizen

08 Januari 2012 - 30 November -0001

Rond de wereld in 1 jaar

Landen bezocht: