Epiloog - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu Epiloog - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu

Epiloog

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

21 Juni 2008 | Nederland, Rotterdam

Het was GEWELDIG. Punt. Dat kan eigenlijk heel het nawoord zijn. Als mensen vragen hoe het was, ja, geweldig. Ik heb zoveel verhalen, zoveel dingen meegemaakt, ik ben nog alles aan het herbeleven in mijn hoofd, fantastisch.

Ik ben dus thuis, na een reis van meer dan 30 uur. Die begon in Quito, mijn tas was verdacht en ik mocht onder toeziend oog van de inspectie ALLES uitpakken (en dan weer inpakken, en dat gaat met een backpack altijd heel precies…) Toen het vliegtuig richting Madrid niet kon landen wegens weersomstandigheden was die maar op Guayaquil geland. Dus moesten wij eerst vanaf Quito naar Guayaguil, 6,5 uur na originele vertrektijd. Daar aangekomen duurde het nog even voordat het vliegtuig in Guayaguil was opgestegen. In Madrid had ik mijn vlucht naar Nederland lang en breed gemist. Na lang wachten kon de maatschappij mij vertellen dat er die dag nog één vlucht vertrok richting Amsterdam,maar dat die helaas vol zat. Er zou een hotel gefikst worden. Maar na wat meer aandringen van mij bleek er opens nog één plek te zijn. Gelukkig, dus uiteindelijk toch nog geland op Schiphol :)

En nu ben ik weer thuis. Dat heeft zeker zijn charme maar als er de dingen niet waren waarvoor ik thuis moest komen (hertentamens) dan was mijn ticket verlengd en had ik er nog gezeten. Het is een prachtig stuk wereld en ik ga zeker terug! Punt :)

• 22 Mei 2008 - 06:54

Marita: