Hoofdstuk 8: Even Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu Hoofdstuk 8: Even Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Martijn Flipsen - WaarBenJij.nu

Hoofdstuk 8: Even Quito

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 Juni 2008 | Ecuador, Quito

Mijn eerste stap in Ecuador was er en op grote hoogte. Quito, de hoofdstad, ligt namelijk op 2800 meter hoogte, omringd door bergen. Ik slap hier een nacht en ga dan door naar de Galapagos. Quito ziet er weer wat crimineler uit, het heeft niet enkel hekken (zoals San Jose) maar ook bewapende bewakers bij supermarkt, hotel en restaurant. Maar goed, het ziet er allemaal mooi uit, heen geheel eigen stijl. Ik word opgehaald door mijn hosteleigenaar. Mooi geregeld, waar ik slaap is dan ongelooflijk. Het is een oud koloniaal huis, maar dan ook geheel stijlvol ingericht zoals toen. Savonds eet ik empanadas in de luxe eetkamer. Het hostel is van een echtpaar en savonds slaap ik in mijn eigen luxe kamer. iet slecht allemaal voor 5 euro per nacht. De volgende dag vroeg weer op, richting Galapagos :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Op 8 januari begin ik mijn reis door een vlucht van Brussel naar Cuba. Vanaf daar? Slechts een plan, een idee... en één ticket wat me eind maart van Los Angeles naar Sydney moet brengen...

Actief sinds 10 Maart 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 35212

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 13 November 2011

Verre reizen

08 Januari 2012 - 30 November -0001

Rond de wereld in 1 jaar

Landen bezocht: